
خسته....خسته مانند مردی از قطب جنوبکه نمی دانددلتنگیاش سنگین تر استیا سرمایی که سوزاننده است؟ درمانده....درمانده مثل دلال موادی در مرز مکزیککه نمی داند تنهایی خطرناک تر استیا گادفادر هایی که در فرودگاه به پیشواز خواهند آمد؟ غمگین....غمگین شبیه گاوبازی اسپانیاییکه نمی داند گاوها به لباسش حساس ترند یا خودش به لب های تو!!! آشفته....آشفته چون خلبانی روسیکه نمی داند جنگ با امریکا مهلک تر است یا اعتراف به دوست داشتن تو؟....من آدمهای زیادی هستم!با نژادها و زبان های گوناگونکه وقت دوست داشتنتشبیه یکدیگر ...
ادامه مطلب