
هجوم کیارش غلامی چند سال پیش متنی نوشت با این موضوع که گوش دادن به آهنگ های بی کلام نشانه ی خوبی نیست.در جایی از متنش می گفت که وقتی به آهنگ های بی کلام علاقه مند می شویم یعنی دیگر هیچ شعر و حرف و جمله ای نمی تواند حجم غم درونمان را بیان کند ... یعنی داریم پناه می بریم به سکوت!بعد از خوندن اون متن خواستم که تجربه اش کنم. شب ها آهنگ بی کلام یا لایت بیشتر گوش می دادم.خیلی به حرف کیارش غلامی فکر می کردم. با وجود آن که آن دوران، دوران غم من نبود اما من حس آن لحظه هایم را فقط پیدا کرده بودم. یادم هست...
ادامه مطلب