آزادی،زیستن در ناسازه

خرید بک لینک
آزادی،زیستن در ناسازه

ما باید ' اختیارگرا' باشیم هنگامی که در برابر مردمی قرار می گیریم که تمام نکبت های حیات خود را به چرخ حواله می دهد و هیچ میلی برای دگرگونی و برآمدن از لجن زار در او نیست....ملتی که برایش فرقی نمی کند چه بر سرش میاید... و باید ' جبرگرا' باشیم در برابر آن قاضی که با تمسکی شتابزده به آزادی اراده احکام نامنصفانه ای بر متهمان می بندد....کودک...جوان...پیر....! این ها از وضعیت های تراژیک زندگی چیزی می دانند. اختیار یا جبر...!!!!آخر کدام؟ در یک منجلاب عفونی زندگی می کنیم و صدای سکوتمان در نطفه خفه می شود....'ما مرده ایم'.....

جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت...

ما را در سایت جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 21:34

صفحه بندی