دوست دارم این
همگرایی نظرات را ... همدلی رو هم می پسندم... همراهی رو هم خواستارم.... و همفکری را هم مقدم می دانم بر همه چیز.... نزدیک تر بشوید به هم در همه شاخص ها... دیکتاتوری یعنی همین... جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت...
ما را در سایت جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت دنبال میکنید
برچسب: ه ه ه,ه ه ه 111,ه ه ه 6, نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 21:34