تو رفته ای و اين قصه ی تمام شده به اتمام نرسیده است
تو رفته ای و اين رگبار بغض ها شروع به باريدن کرده است
تو رفته ای و اين قلب ترک خورده بر سرم آوار شده است
تو رفته ای و اين سياهی شب ها سوى چشمانم را گرفته است
تو رفته ای و اين خاطرات روزهاى تقويمم را به هم ریخته است
تو رفته ای و اين گوشه اتاق آغوشش را برايم باز کرده است
تو رفته ای ولی! اين كابوس همچنان ناتمام برایم شیرین مانده است
پ.ن1:هنوز دلم گير آرزوهايى ست كه ميخواستى به رقص در بياوريشان!
چه بى تابانه رفتی از روزگارم....
کوچه ها بوی تو را می دهند....
پ.ن2: این تنهایی لعنتی روزی سر تیتر روزنامه ها می شود....
جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت...
ما را در سایت جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت دنبال میکنید
برچسب: تو رفته ای,تو رفته ای و بحران نوشیدن چای,تو رفته ای و هنوز, نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: جمعه 5 آذر 1395 ساعت: 1:54