آنچه حق است پيام آور حيات است و عامل خير و بركت ميشود و آنچه باطل است با همه جلوه و جنجال، از درون خالی بوده، خاصيتی ندارد و ضد بقا و زندگی از آب درمی آيد. شعار يا روش و نظامی هم كه مرگخواه، مرگآفرين و زيانرسانِ پرآزار باشد، ناچار ناحق است و نميتواند ثبات و دوام داشته باشد.
مهندس مهدی #بازرگان
نوشته شده توسط حسین واثق دودران | لینک ثابت |
جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت...
ما را در سایت جوان ایرانی ،پیش به سوی پیشرفت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 0:03